Din pacate nu am aerograf... Mosu' nu mi-l aduce nici anul acesta.
Nu stiu cat ma avantajeaza scara dar la 1/72 pare a fi mai detaliat decat al meu.
Multumesc!
Avion de sezon: Polikarpov I-16
21 posts
• Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Re: Avion de sezon: Polikarpov I-16Din pacate nu am aerograf... Mosu' nu mi-l aduce nici anul acesta.
Nu stiu cat ma avantajeaza scara dar la 1/72 pare a fi mai detaliat decat al meu. Multumesc!
Re: Avion de sezon: Polikarpov I-16Cam gata...
Mi-au placut stelutele si le-am lipit pe toate; cred ca daca mai aveam cateva decaluri nu m-as fi putut abtine si faceam abuz. La urma urmei lumina vine de la Moscova, nu? Maine imi cumpar un tub de cianoacrilat gel pentru a lipit elicea si cupola. Asa cum puteti observa, dragi forumisti, calitatea imaginilor este de-a dreptul impresionanta!
Re: Avion de sezon: Polikarpov I-16Arata farmacie ..super bravo.Chiar te duce cu gandul la zapada cu schiurile alea.Un pic de "toceala" n-ar strica pe viitor.
Re: Avion de sezon: Polikarpov I-16Multumesc Hartman!
Arata ca un avion tinut intr-un muzeu si curatat inainte de sedinta foto. Macar uitandu-ma la el, imi aduc aminte ca suntem in a doua jumatate a lui decembrie si nici macar un fulg de zapada in fata blocului.
Re: Avion de sezon: Polikarpov I-16Bravos Zeno, arata foarte bine.
Pe alb ar merge un wash cu o dilutie nesimitit de mare sa evidentiezi panourile si sa rupi un pic albeata aia. Foarte posibil ca in relitate sa arate mult mai multidimensionala. As mai murdari macar skiurile.... Doar cateva idei, arata foarte bine si asa. Spor, Bill
Re: Avion de sezon: Polikarpov I-16Multumesc, Bill!
Am ceva prafuri, Agama si creta pastel, dar ne avand lac (preferabil dat la aerograf pentru ca la spray ma rupe $) nu le pot fixa. Vroiam sa fac putin fum pe fuselaj langa tevile de esapament.
Re: Avion de sezon: Polikarpov I-16Bravo ! Foarte frumos ti-a iesit, foarte curat lucrat.
Re: Avion de sezon: Polikarpov I-16]
Nah . Dupa mine diferenta dintre regimul ceausist si cel actual ( securist ) este ca atunci inca mai puteai sa gasesti un licar de " lumina " fiindca era indeajuns de intuneric incat sa nu te zbati sa o cauti , pe cand acum ne multumim sa stam in " bezna " , cu toate becurile aprinse . Unii " zice" ca aceea lumina de care spuneai ar fi doar " lanterna rosie" a " acceleratului " , altii cred ca vine din dosul " marelui licurici" ,eu zic ca cea mai buna sursa de lumina o poti gasi in tot interiorul tau ( ) Acum la subiect . Imi place ca te-ai destrabalat si foarte bine ai facut , avand in vedere ca avionasul tau ( din cate vad ) are vreo cateva hibe destul de greu de rezolvat pe la capota inferioara a motorului .La tipul acesta fantele tevilor de esapament ar fi trebuit sa fie reprezentate mult mai sus , undeva chiar in zona de sub bordul de atac al aripii ce se prinde la fuselaj , iar sub acele carenaje ale tevilor de espament existau niste adancituri in care se pliaza schiurile .Incepand cu tipul 10 " grasunii" astia escamotau trenul chiar si echipat cu schiuri ; pana la acel tip , trenul echipat cu schiuri era fix (blocat in pozitie coborata) . La 1/72 ICM -ul a facut o treaba foarte buna din punct de vedere al detalierii , insa nu a reusit inca sa scape de hibele caracteristice ale kit-urilor din est > constructia dificila .
21 posts
• Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Who is onlineUsers browsing this forum: No registered users and 1 guest |
||