Am umezit vehiculul şi am presărat sare, pe principiul mai bine abundent decât prea puţin.
După uscare am îndepărtat o parte din drobul de sare şi apoi am aspersat un kaki (XF-51) pe la îmbinări.
Apoi am aplicat un strat superficial de olive drab (XF-62), pentru stratul al II-lea am preparat un amestec de XF-62 cu H303 (Green -Gunze) pe care l-am împrăştiat cu dărnicie.
În timp ce aşteptam să se usuce vopseaua am simţit cum mă cuprinde ambiţia (exact ca atunci, la frageda vârstă de 5 ani, când m-am hotărât să folosesc oliţa..). Eram hotărât să renunţ la GB (şi decoraţia aferentă) pentru a realiza o diorama de aur (pentru Moson)..am trecut la fapte
să juri că-i "Saipan Beach", nu alta.
În fine, am renunţat la cununa de lauri şi am revenit în mijlocul conflictului din 'Nam (Dă-mi bani că n-am..).
Am îndepărtat sarea şi astfel au apărut insuliţele metalice ..evident, ştiu faptul că vehiculele din conflict nu prea aveau timp să se scorojească deoarece americanii n-au dus lipsă de "cheddar", dar nu m-am putut abţine
Aceleaşi tratamente le-am aplicat şi plăcii care vine fixată în faţa vehiculului, la această oră nu sunt complet edificat cu privire la poziţia acestei plăci pe timpul deplasării...am văzut doar foto cu vehiculul staţionat iar "cupa" era plină cu tot felul de acareturi...la această oră sunt tentat să reprezint "trapa" deschisă...pare plauzibil că acele obiecte rămâneu aruncate "în cupă" şi pe timpul deplasării. Rămâne să descifrez ceva englezeşte, neh ?
Am deschis trapele şi uşile pentru a asigura ventilaţia necesară uscării, după vopsirea feţelor interne ale trapelor cred că aplic un nou strat de olive drab cu ajutorul căruia am să reduc considerabil arhipelagul de insuliţe. Mă mai gândesc..aştept provincia (şi nu numai), accept sugestii şi bis-uri. ;fg;