|
Avioane - de la biplane la supersonice, civile sau militare, elicoptere si orice alta "zburatoare".
by Florin Moldovan » Sat Jun 17, 2017 8:12 am
Cadrul care prevenea strivirea carlingii în caz că avionul ajungea pe spate nu era corect reprezentat în setul Aires (făcând corp comun cu o placă de blindaj dorsal de asemenea incorectă), fiind mult prea subțire și cu unghiul greșit. Așa ar fi trebuit să arate:
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Sat Jun 17, 2017 8:14 am
O mică probă, totul se potrivește perfect: Până acum au fost făcute tot felul de lucruri mai mult sau mai puțin evidente, dar în final s-a atins masa critică, au început să se vadă!
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Sun Jun 18, 2017 11:52 am
Lucruri mărunte dar importante, primul fiind reprezentat incorect în setul de cockpit Aires, al doilea de-a dreptul omis: Maneta trenului de aterizare și mânerul mecanismului de largare a cupolei
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Tue Jun 20, 2017 2:30 pm
Corectând setul de corecție: porthartul este prea voluminos... ... trebuind redus la jumate din lățime. S-a adăugat (temporar) și suportul pentru raporturile de zbor
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Wed Jun 21, 2017 6:37 pm
Corectând setul de corecție, partea a doua: maneta de gaze - e mare, se vede, dar lipsește cu desăvârșire așa că a trebuit făcută...
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Thu Jun 22, 2017 8:26 pm
Podeaua a fost detaliată. Cele două robinete sunt pentru aer rece - cel de sus și de aer cald cu furtunul său. La unele avioane restaurate se poate vedea podeaua din placaj natur, lăcuit. Acest lucru este făcut pentru rațiuni estetice și nu este corect din punct de vedere istoric. În timpul războiului placajul era dat cu vopsea neagră mată în care se băga nisip de cuarț. O husă acoperea spațiul de sub scaunul pilotului. A fost replicată din tăbliță de aluminiu
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Fri Jun 23, 2017 11:08 am
Trebuie construit aparatul radio SCR-522-A cu echipamentul auxiliar. În realitate măsura 41,03 pe 31,90 pe 27,14 Centimetri, iar unitatea Dynamotor 31,64 pe 20,71 pe 13,01 cm. La 1:32 aceasta înseamnă că aparatul radio trebuie să măsoare 12,82 pe 9,96 pe 8,51 Milimetri, iar unitatea Dynamotor 9,88 cu 6,47 cu 4,06 mm. Acestea sunt formele brute, ce urmează să fie detaliate împreună cu un acumulator, care de asemenea trebuie confecționat. În stânga se poate observa radioul subdimensionat de la Aires...
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Sun Jun 25, 2017 12:16 pm
Un rezervor de 85 galoane a fost adăugat în spatele postului de pilotaj la versiunea P-51B-10-NA pentru a mări raza de acțiune a aparatului. S-a dovedit a fi o serioasă eroare de proiectare, eroare ce a persistat și la versiunea D și a fost remediată abia după război, la versiunea K. Atunci când rezervorul era plin, aparatul nu putea decola datorită schimbării centrului de greutate. În cazul în care rezervorul era plin pe trei sferturi orice manevră mai bruscă ducea la pierderea irecuperabilă a controlului. Cel mai des acest rezervor era umplut doar pe jumătate, era consumat primul, după care rezervoarele suplimentare și în final se trecea la rezervorul principal din aripă. Toate aparatele echipate cu acest rezervor erau marcate cu o cruciuliță în dreptul postului de pilotaj. La 1/32 acest rezervor (rășina Aires) a trebuit lungit cu 3 mm, fiind subdimensionat. Secțiunea de podea nu mai este atașată deoarece nu era corectă. Va fi înlocuită cu alta care reflectă mai bine realitatea.
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Mon Jun 26, 2017 2:49 pm
Noua podea a postului de pilotaj este compusă din două părți: cea de jos, din care se văd rândurile de nituri, este secțiunea unde se îmbină aripile și are profilul acestora. Partea de deasupra era dreaptă. Această secțiune va fi îmbrăcată în furnir.
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Tue Jun 27, 2017 4:53 pm
Podeaua este gata. Secțiunea centrală a aripii a fost detaliată cu ceasurile rezervorului principal de combustibil ... in vreme ce podeaua și-a primit secțiunile de furnir ce replică placajul.
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
Return to Aero
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
|
|