F-105G Wild Weasel (Revell/Monogram 1/48)

Avioane - de la biplane la supersonice, civile sau militare, elicoptere si orice alta "zburatoare".

F-105G Wild Weasel (Revell/Monogram 1/48)

Postby Radu Rizoiu » Sun Feb 10, 2013 11:35 pm

Buna ziua,

Intrucat urmaresc forumul acesta de ceva timp si as dori sa pot continua, imi voi lua inima in dinti si voi incerca sa postez ultima macheta realizata. Precizez ca sunt un incepator in domeniu (cele vreo 50 de machete de avioane realizate in anii '80 si '90 fara sa stiu ca exista aerograf si chit/glaspapir nu merita mentionate si ca planul este sa realizez o colectie RoAF de dupa WWII la 1/72. Ianainte de a incepe insa lucrul, am citit despre tehnici si am incercat sa aplic cele invatate pe niste machete de test. F-105G este asadar o macheta de inceput, la care am incercat sa experimentez tehnicile.

Despre kit:

Un kit excelent ca detalii (dar in pozitiv) cu o foaie de decaluri cu stencilsuri incluse (peste 250 de pozitii pentru 5 variante de inmatriculare) si instructiuni destul de clare. Kitul este o reboxare a unei machete Monogram din anii '80, cu detalii fine, dar in pozitiv. Atat de multe detalii erau incat pe un eleron apareau inclusiv stantate datele producatorului (din China) pe supafata exterioara...

Despre materiale:

Am folosit vopsele acrilice Vallejo ModelAir (plus diferite ModelColor, Revell Aqua si Gunze Aqueous), chit Tamyia Basic Putty, adeziv Revell Contacta Professional si "zeama de decal" Revell.

Despre munca: