|
Avioane - de la biplane la supersonice, civile sau militare, elicoptere si orice alta "zburatoare".
by Florin Silaghi » Sun Mar 31, 2013 10:35 am
Pe vremea cand imi cautam materiale pentru Stuka B (cel de desert), am gasit ceva poze cu Macchi, in nenumarate vopsiri de desert. Mi-a sarit in ochi linia zvelta a acestui avion(linie caracteristica masinilor italiene) si am zis ca trebuie sa-l am in colectia mea. Este un model multimedia, destul de grosier, in negativ totusi, cu piese din plastic, rasina si photodecupaje. Am ales avionul pilotat de Maresciallo Ennio Tarantola, un as italian cu 10 victorii, cu numele de "Dai Banana", nume care vine de la ocupatia antebelica a pilotului, vanzator de fructe, avion vopsit cu asa zisele inele de fum. Ca si upgrade-uri am folosit un set de la M.DiTerlizzi, pentru partea de roti, tren de aterizare si cala rotilor(care mie mi sa parut mai logica sa fie inchisa, si nu deschisa cu o gramada de cabluri, fire si alte mate, pentru un avion care a operat cu predilectie in mediu desertic). Vopsirea eram hotarat sa o fac din mana, dupa cum mi-a iesit Stuka, dar din pacate, mai greu de facut decat de zis, asa ca pana la urma, am apelat la un set de decaluri de la MikeGrant Decals. Vopseaua folosita a fost de la Gunze.In rest, nu sunt foarte multumit de ce a iesit, dar asta este. Poate urmatorul model o sa iasa mai bine. Oricum sper sa va placa. Accept criticile voastre.
-
Florin Silaghi
- Signifer
-
- Posts: 74
- Joined: Tue Jan 15, 2013 1:15 am
by Florin Silaghi » Sun Mar 31, 2013 10:36 am
Din cauza grabei, am scris Veltro, dar de fapt este Folgore. Imi cer scuze.
-
Florin Silaghi
- Signifer
-
- Posts: 74
- Joined: Tue Jan 15, 2013 1:15 am
by Hartman » Sun Mar 31, 2013 10:36 am
Dupa gustul meu arata bine,lucrat ingrijit si vopsit atent.Oricum camuflajele italiene sunt cel mai greu de realizat.Astea ori i-ti ies din prima ori stergi si o iei de la capat. Spor si la mai multe,poate si un 205.
-
Hartman
- Procurator
-
- Posts: 315
- Joined: Mon Jan 14, 2013 12:04 am
- Prenume si nume: Paul Necula
-
Bill
- Procurator
-
- Posts: 889
- Joined: Sun Jan 13, 2013 12:09 am
- Location: Cluj Napoca
- Prenume si nume: Tudor Nicorici
-
by Florin Silaghi » Sun Mar 31, 2013 10:37 am
Explicatii nu prea ar fi de dat. Din pacate planul de montare al celor de la PCM, este cam vag, iar daca nu ai o gramada de surse de inspiratie(carti, poze), ramai cu juma' de macheta in cutie. De exemplu, mi-au ramas o gramada de PE si destul de multe piese pe culee, dar pana la urma m-am prins ca au pus in aceeasi cutie si pe aceleasi rame si piese pentru Macchi 205 Veltro(lucru nespecificat in prospect). Imbinarile au fost destul de urate, am avut mult de chituit si slefuit, dupa imbinarea fuselajului, am vazut ca toata partea din fata cockpit-ului, era deplasata spre dreapta fata de ax. Apa fierbinte, cleme, apa rece si pana la urma am indreptat-o. Esapamentele au intrat in locasul lor, de abia dupa ce am intrat cu bisturiul, pila si smirghel destul de serios in capote. Trenul era o imitatie ieftina a ceea ce ar fi trebuit sa fie, rotile prea late, asa ca daca nu aveam acel set de la M.DiTerlizzi, cred ca si acum lucram pe el. Din nefericire si acel set are prea multe piese pentru Macchi 205, asa ca am folosit cam 15% din el. Vopsirea mi-a dat cele mai multe batai de cap. Dupa ce am vazut un topic pe LSP, cu unul la fel cu cel pe care eram hotarat sa-l fac, mi-am zis ca sunt si eu in stare de asa ceva, dar credeti-ma ca este mai greu de facut decat de zis. De aceea am apelat la decaluri pentru inelele de fum. Cea mai mare prostie am facut-o cand am pus decalurile, dar mi-am dat seama de ea, de abea cand faceam poze: Am pus cocardele de pe intradosul aripilor invers. Asta e, din pacate nu mai am altele, asa ca o sa ma uit la el doar de sus. In rest, pentru cat de mic este, mi-a dat suficiente batai de cap, dar incomparabil mai putine decat cele pe care o sa le am cu urmatorul proiect, despre care pot doar sa va spun ca in momentul in care va fi gata, va fi unic in lume(cred). Dar asta este o alta poveste, intr-un alt topic, care cu putina sansa, s-ar putea sa-l vede-ti spre sfarsitul anului.
-
Florin Silaghi
- Signifer
-
- Posts: 74
- Joined: Tue Jan 15, 2013 1:15 am
Return to Aero
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
|
|