Bombardier B-25 Mitchell

Avioane - de la biplane la supersonice, civile sau militare, elicoptere si orice alta "zburatoare".

Bombardier B-25 Mitchell

Postby Marhaba » Sun Apr 14, 2013 9:00 pm

Pentru cei care au mai vazut cam ce machete prefer, este clar ca sunt un amator de blindate si diorame. Cu mici incercari navale, o prima incercare SF, si ceva elicoptere izolate.
"In a mea copilarie" primul contact modelistic a fost cu un SAAB si-un IL-18 (cred), evident PlasticArt-uri gasibile pe vremea aceea. Primul contact si ultimul pina nu de multa vreme.
Asa ca acestea fiind zise, am decis ca incercarea mea pt acest GB sa fie un avion.
Imi plac biplanele, dar montarea hobanelor ma cam sperie. Imi plac avioanele de vinatoare dar oferta este foarte vasta si nu as sti ce sa aleg, contrar hidroavioanelor care-mi plac si mai mult, dar oferta este mult mai subtire decit in cazul kiturilor de vinatori.

Asa ca pina la urma am decis sa fac un bombardier.

Orice sugestie este binevenita in ceea ce priveste kituri existente, pareri pro/contra, recomandari, etc.

Preferabil tinind cont de urmatoarele:
- nu sunt sculptor, asa ca nu vreau sa-mi pierd timpul debavurind, sculptind in chit sau facind din rahat bici - asta inseamna un kit mai mult decit satisfacator ca si turnare/imbinare
- nu tin la acuratetea istorica (n-am prea tinut la blindate , doar n-o sa ma apuce acum la primul avion), asa ca faptul ca virgula kitul este corect sau nu, nu ma prea impresioneaza
- nu ma dau banii afara din casa si nici n-am hangar - deci este exclus orice kit care depaseste imaginatia ca bani si ca marime. In acest sens , executia va fi Out Of Box, excluse fiind seturile (scumpe) de aftermarketuri. Eventual ceva pe ici pe colo , nu zic nu.
- scara 1/72 sau mai degraba 1/48 daca va fi sa fie si de-o diorama in final. Cum spuneam mai sus, n-am hangar, deci exclus scari mari, dar exclus si scari mai mici de 1/72.
- prefer WW2 (al doilea razboi mondial, indiferent care gaşcă) dar nu-i batut in cuie