Pana la profundoare, pe care recunosc ca voiam sa le las asa, am inceput sa caut ce era cel mai arzator. Si anume cupola.
Mai demult, imediat dupa ce l-am luat, vazand eu ce imi da kitul adica...
am inceput sa caut si sa potrivesc diverse cupole de prin cutia cu maimute. Dupa ce am esuat lamentabil cu o cupola de Vengeance frog si una de IAR 39 FARR, am optat pentru cea de la Arado 196 pe care a trebuit sa o tai pe mijloc ca sa se potriveasca latimea, iar ca parbriz am ales unul de Me 109 la 1/48. Iaca-le !
Faza era ca tot nu se potrivea cum trebuia. Cum nu prea aveam ce mandrete arata in cockpitul fabricat de mine, am renuntat cu ceva parere de rau la faptul ca aia ar fi putut fi facuta deschisa.
Am gasit cupola unde nici cu gandul nu gandeam - prin niste resturi de He 115 ... Tot hidroavion si ...Tot Heinkel saracu. Am taiat sera aia lunga de unde mi-a trebuit, am profitat de plasticul gros (ce m-as fi facut fara machetele alea vechi si proaste) si i-am dat o forma adecvata. Apoi am lustruit pana la jumate (adica nu lucios de tot) ca sa prinda markerul pe plastic si sa pot desena ce aveam sa gravez - ramele.
Rezultatul groso-modo a fost asta:
Se potrivea si ca latime si ca forma, doar atat ca originalul avea ramele lasate in jos pe fuselaj. Cu banda de mascare, miliput si chit tamiya s-a rezolvat si partea asta. Urmeaza sa primeasca suruburile si e cam gata (cu mici retusuri)