Evoluţiile aeriene erau greu de surprins cu aparatura din dotare şi chiar dacă reuşeam focalizarea, stop-cadrul nu era mai impresionat decât dog bugs fightul (vezi foto cu afişul din prima postare a acestui topic).
Astfel mi-a rămas doar surprinderea acţiunii de la sol:
Sol-sol 1
Sol-sol 2
În sfârşit un sol-aer
În timp ce insurgenţii se luptau cu propriile trupe, comandoul românesc recuperase pilotul catapultat şi organizaseră o şedinţă foto.
Între timp s-a repetat episodul cu şoferul dibaci (vezi atenţionarea din postarea a-III a), la fiecare trecere din bolid cobora un gradat care ghida maşina (precum echipajul de pe portavion), în foto este surprinsă măsura suplimentară: împingerea zidului de curioşi şi mutarea gardurilor de siguranţă..asta în condiţiile în care era loc berechet dar n-ar fi unicul caz de şofer cu ştaif care nu posedă permis auto.