BMD SI BTR-D

Tot ce tine de vehicule militare sau civile, blindate sau nu, tancuri, senilate sau semisenilate, autovehicule sau vehicule cu destinatii speciale

Re: BMD SI BTR-D

Postby Marhaba » Sat Mar 30, 2013 9:01 pm

Ai inteles complet gresit Georgele. Dar complet. Asa ca revino-ti.
Cum spunea si Buss, este strict parerea mea personala si o spun oricui ma-ntreaba (și chiar unora care nu mă-ntreabă). Faptul ca nu stiu s-o spun sa sune mai frumos, mângâietor, suav sau pe după vișin, ține doar de lacunele mele în ceea ce privește diplomația, tactul sau fățărnicia.
Nu știu în ce măsură cunoști tu modelismul și modeliștii autohtoni, dar cu timpul vei observa ca sunt 3 categorii (exact cum ti-am spus în cazul weatheringului):
- unii pe care-i respect foarte mult, care sunt oameni normali, accepta ca pot gresi, doresc sa progreseze și să învețe lucruri noi, au o minte deschisă. iar pentru ei fiecare machetă făcută înseamnă ceva nou , acest dinamism al hobby-lui fiind de fapt motorul dependenței
- alții pe care-i respect la fel de mult, tot oameni normali , accepta ca pot greși dar sunt mulțumiți cu stilul lor, cu metoda lor, care înțeleg hobby-ul numai din punctul lor de veder, fără totuși a desconsidera idei, metode, sau alte moduri de a privi acest hobby. Aceștia se simt bine în pielea lor, nu consideră ca e oportun să învețe ceva nou, mai important decât ”riscul și adrenalina” este să se conserve cât mai bine stilul personal si să se adunne cât mai multe machete pe raft, participări la expoziții, medalii, etc.
- alții pe care nu-i respect deloc sunt cei care au impresia că le știu pe toate, sunt foarte deranjați dacă li se face o umbră de observație, se simt cel mai bine la tribună în aplauzele publicului și îndeobște mai au și alte hibe în caracterul personal (de obicei mincinoși, aroganți, cretini, etc). Din păcate destul de mulți pentru că un rol important în asta îl are si gena de meltenism românesc pe care o avem cu toții probabil. O foarte mica parte dintre ei (aici vorbesc în general nu numai despre modelistii români) sunt niște genii în cee ce fac. De aceea lor probabil ca li se iartă multe lucruri. Dar marea majoritate sunt doar imbecili care vorbesc la tribună din ce-au citit pe net, pt ca cele 2-3 machete pe care le-au facut in viața lor nu au cum să le ofere vreo expertiză credibilă pentru ascultătorii mai puțin naivi.

Asta e tot părerea mea personală și sigur că poate fi bună sau mai puțin bună, dar trebuie s-o iei ca strict părerea mea personală și s-o tratezi ca atare. În altă ordine de idei poți să mă contrezi oricând și cu orice, ăsta e antrenamentul minții și plăcerea de a posta pe un forum. Altfel am vorbi singuri ca televizorul și ar deveni plictisitor. De aceea n-o lua ca pe ”un pas înainte” :) ci doar ca o simplă părere personală.
User avatar
Marhaba
Procurator
 
Posts: 1314
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:46 am
Prenume si nume: Ovidiu Cupse

Re: BMD SI BTR-D

Postby Georgel Musat » Sat Mar 30, 2013 9:03 pm

Un alt proverb spune " de ce tie teama ,de aia nu scapi " Adica de faptul ca in urma unor replici/postari pe net /forumuri se creaza confuzie /neintelegere.
Mi-am revenit , Marhaba si ceea ce ai spus tu, ca o spui verde in fata "nu de dupa visin" e cel mai de apreciat. Desii caut sa indrept acest defect, de multe ori ma GRABESC si iese ce a iesit mai inainte . Da am inteles complet gresit prima ta explicatie ,am crezut ca mi te adresezi cu acea explicatie,mie personal pt ca am spus ce am vazut acolo iar eu tocmai ce prezentasem acea macheta a mea ce am crezut ca-i gata dar mi-ai spus ca nu si la aia trebuie facut ceva imbunatatiri.
Bine ca putem lamurii si indrepta situatia .
Buss sunt de acord cu ce ai spus , da cateodata dai de o macheta ce realizarea ei numai relaxare nu e, da in schimb obtii satisfactia ca desii a fost greu ai facut-o. Si ca safiu fair play , desii parca am mai spus-o in privinta vopsirii eu doar am porivit culorile si am dat indicatii cum sa o faca da vopsirea efectiva a facut-o un prieten. Pe vii tor o voi face eu pt ca am reusit sa-mi fac completu de vopsire compresor si aerograf. Spor cu sanatate si cer senin la toti.
AK-12 The BEST IS THE BEST
User avatar
Georgel Musat
Cornicen
 
Posts: 121
Joined: Mon Jan 28, 2013 7:29 pm

Re: BMD SI BTR-D

Postby Buss » Sat Mar 30, 2013 9:03 pm

Hai ca se poate! Si eu inainte sa-mi iau aerograful ma uitam la fel si fel de discutii pe forumuri si filmulete pe youtube si toata lumea zicea de fel si fel de procentaje fixe de dilutie si presiuni exacte si distante, unghiuri s.a.m.d. cand vopsesti cu aerograful si mi se parea ca trebuie o scoala nene sa stii sa dai cu batul cu presiune. Ei bine nu. Mi-au trebuit doua coli de A4 si jumatate de macheta 1/35 (ce otin doar pt a experimenta culori si tehnici) sa imi dau seama ce si cum se mananca. Dupa cateva "sesiuni" de vopsit cu aerograful deja iti faci din ochi dilutia, presiunea, etc. si treburile de genul vopseaua x se dilueaza cu t % diluantul ei personal dispar pentru ca intervine experienta ta personala. Si vorba` lu` Marhaba, daca nu incerci ceva nou cu fiecare macheta ce o faci, factorul "wow!" o sa dispara incet incet si o sa inceapa sa se puna praf pe bancul de lucru pentru ca e in firea umana sa te plictisesti de ceva monoton. Deci experimenteaza, experimenteaza, experimenteaza!

We live in the era of smart phones and stupid people.
User avatar
Buss
Aquilifer
 
Posts: 319
Joined: Thu Jan 10, 2013 10:50 pm
Location: Bucuresti
Prenume si nume: George Dobre

Previous

Return to Vehicule

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron