PanzerKampfWagen Maus

Tot ce tine de vehicule militare sau civile, blindate sau nu, tancuri, senilate sau semisenilate, autovehicule sau vehicule cu destinatii speciale

Re: PanzerKampfWagen Maus

Postby Florin Moldovan » Sat Mar 30, 2013 10:27 pm

Încă o corecţie, una uşoară. Sper să fie ultima. S-a omis adăugarea unei plăci suplimentare de blindaj sub turelă. Am tăiat un dreptunghi de 7,6 pe 2,05 cm şi l-am lipit la locul lui.

Image
Last edited by Florin Moldovan on Sun Oct 16, 2016 12:23 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Florin Moldovan
Imaginifer
 
Posts: 162
Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
Location: Bucharest

Re: PanzerKampfWagen Maus

Postby Florin Moldovan » Sat Mar 30, 2013 10:27 pm

În sfârşit am terminat "cada" Şoarecelui (mai trebuie să fac câteva suduri).

Last edited by Florin Moldovan on Sat Mar 30, 2013 10:37 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Florin Moldovan
Imaginifer
 
Posts: 162
Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
Location: Bucharest

Re: PanzerKampfWagen Maus

Postby Florin Moldovan » Sat Mar 30, 2013 10:27 pm

Compartimentul şoferului şi al operatorului radio fixat provizoriu. În mod evident comfortul personal a fost sacrificat pentru a se obţine un nivel legendar de protecţie. În stânga şi în dreapta acestuia sunt amplasate rezervoarele de combustibil.
Last edited by Florin Moldovan on Sat Mar 30, 2013 10:36 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Florin Moldovan
Imaginifer
 
Posts: 162
Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
Location: Bucharest

Re: PanzerKampfWagen Maus

Postby Marhaba » Sat Mar 30, 2013 10:28 pm

Florine, intentionezi sa manufacturezi si interiorul?
User avatar
Marhaba
Procurator
 
Posts: 1314
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:46 am
Prenume si nume: Ovidiu Cupse

Re: PanzerKampfWagen Maus

Postby Florin Moldovan » Sat Mar 30, 2013 10:28 pm

Categoric. Compartimentul şoferului complet, rezervoare, motor Diesel, radiatoare cu ventilatoate, generator, transmisia cu motoare electrice, după care mă voi muta la turelă.
User avatar
Florin Moldovan
Imaginifer
 
Posts: 162
Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
Location: Bucharest

Re: PanzerKampfWagen Maus

Postby Buss » Sat Mar 30, 2013 10:29 pm

Si dupa care incropesti o mini enciclopedie despre acest mastodont! :P Felicitari pentru proiect inca odata!

We live in the era of smart phones and stupid people.
User avatar
Buss
Aquilifer
 
Posts: 319
Joined: Thu Jan 10, 2013 10:50 pm
Location: Bucuresti
Prenume si nume: George Dobre

Re: PanzerKampfWagen Maus

Postby Marhaba » Sat Mar 30, 2013 10:29 pm

Succes!
O lucrare cu adevarat deosebita.
User avatar
Marhaba
Procurator
 
Posts: 1314
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:46 am
Prenume si nume: Ovidiu Cupse

Re: PanzerKampfWagen Maus

Postby Florin Moldovan » Sat Mar 30, 2013 10:30 pm

Iată ceva care va adăuga greutate Şoarecelui meu, şi la propriu (cântăresc "numai" 800 grame) şi la figurat - şenile din metal. Şenilele originale, datând din 1992, sunt una din problemele kitului pe care nu o puteam corecta cu uşurinţă. Mai sunt disponibile nişte şenile din răşină, produse de o firmă japoneză, dar sunt scumpe şi foarte greu de găsit. Spade Ace Models din Hong Kong face şenile pentru Maus. Prima impresie este una de calitate. O cutie din carton solid în care sunt trei pungi cu cele trei tipuri de patine şi un colac de fir de oţel inox. TOATE şenilele sunt găurite, cu bavuri neglijabile sau deloc. Prefer firul de oţel celui de cupru oferit de Friul, fiind mai rigid şi mai ales nu dă reacţii chimice în timp.

Last edited by Florin Moldovan on Sat Mar 30, 2013 10:36 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Florin Moldovan
Imaginifer
 
Posts: 162
Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
Location: Bucharest

Re: PanzerKampfWagen Maus

Postby Florin Moldovan » Sat Mar 30, 2013 10:30 pm

Am lipit compartimentul şoferului şi partiţiile pentru rezervoarele de motorină. În poză se văd forte slab nişte urme de suduri pe liniile de creion. Acestea reflectă configuraţia originală a panourilor, comună cu celelalte carcase. La V2, cel pe care îl construiesc au existat trei configurații ale spațiului lateral. Cel original cu rezervoarele de carburant mai mici este specific motorului MB509 pe benzină. Cea de-a doua configurație este specifică motorului MB509 pe motorină. Compartimentul din dreapta (privind din spate spre față ) rămâne neschimbat, în timp ce spațiul din stânga este micșorat cu o treime. În spațiul eliberat se montează un rezervor cu capacitate sporită. A treia configurație, specifică motorului MB517 - ambele compartimente de răcire sunt aduse la aceiași dimensiune și se instalează rezervoare mărite. Asimetria se datorează faptului că în spatele postului de pilotaj se afla un filru de aer.

Image
Last edited by Florin Moldovan on Sun Oct 16, 2016 6:38 pm, edited 3 times in total.
User avatar
Florin Moldovan
Imaginifer
 
Posts: 162
Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
Location: Bucharest

Re: PanzerKampfWagen Maus

Postby Florin Moldovan » Sat Mar 30, 2013 10:31 pm

Sunt în posesia unui document scanat, aparţinând Serviciilor de Informaţii Franceze, datat 18/6/45 în care se precizeză că un Maus a fost fabricat la Stuttgart în octombrie 1944. Sunt menţionate şi celelalte două exemplare aflate la data aceea în testări la Bobblingen. Exemplarul respectiv a fost expediat la Berlin, la Muzeul Armatei. Acest document confirmă zvonurile în legătură cu un Maus care ar fi luptat la Berlin.

Image

Image
Last edited by Florin Moldovan on Sun Oct 16, 2016 12:45 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Florin Moldovan
Imaginifer
 
Posts: 162
Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
Location: Bucharest

PreviousNext

Return to Vehicule

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron