Încă o corecţie, una uşoară. Sper să fie ultima. S-a omis adăugarea unei plăci suplimentare de blindaj sub turelă. Am tăiat un dreptunghi de 7,6 pe 2,05 cm şi l-am lipit la locul lui.
PanzerKampfWagen MausRe: PanzerKampfWagen MausÎncă o corecţie, una uşoară. Sper să fie ultima. S-a omis adăugarea unei plăci suplimentare de blindaj sub turelă. Am tăiat un dreptunghi de 7,6 pe 2,05 cm şi l-am lipit la locul lui.
Last edited by Florin Moldovan on Sun Oct 16, 2016 12:23 pm, edited 2 times in total.
Re: PanzerKampfWagen MausÎn sfârşit am terminat "cada" Şoarecelui (mai trebuie să fac câteva suduri).
Last edited by Florin Moldovan on Sat Mar 30, 2013 10:37 pm, edited 1 time in total.
Re: PanzerKampfWagen MausCompartimentul şoferului şi al operatorului radio fixat provizoriu. În mod evident comfortul personal a fost sacrificat pentru a se obţine un nivel legendar de protecţie. În stânga şi în dreapta acestuia sunt amplasate rezervoarele de combustibil.
Last edited by Florin Moldovan on Sat Mar 30, 2013 10:36 pm, edited 1 time in total.
Re: PanzerKampfWagen MausCategoric. Compartimentul şoferului complet, rezervoare, motor Diesel, radiatoare cu ventilatoate, generator, transmisia cu motoare electrice, după care mă voi muta la turelă.
Re: PanzerKampfWagen MausSi dupa care incropesti o mini enciclopedie despre acest mastodont! Felicitari pentru proiect inca odata!
Re: PanzerKampfWagen MausIată ceva care va adăuga greutate Şoarecelui meu, şi la propriu (cântăresc "numai" 800 grame) şi la figurat - şenile din metal. Şenilele originale, datând din 1992, sunt una din problemele kitului pe care nu o puteam corecta cu uşurinţă. Mai sunt disponibile nişte şenile din răşină, produse de o firmă japoneză, dar sunt scumpe şi foarte greu de găsit. Spade Ace Models din Hong Kong face şenile pentru Maus. Prima impresie este una de calitate. O cutie din carton solid în care sunt trei pungi cu cele trei tipuri de patine şi un colac de fir de oţel inox. TOATE şenilele sunt găurite, cu bavuri neglijabile sau deloc. Prefer firul de oţel celui de cupru oferit de Friul, fiind mai rigid şi mai ales nu dă reacţii chimice în timp.
Last edited by Florin Moldovan on Sat Mar 30, 2013 10:36 pm, edited 1 time in total.
Re: PanzerKampfWagen MausAm lipit compartimentul şoferului şi partiţiile pentru rezervoarele de motorină. În poză se văd forte slab nişte urme de suduri pe liniile de creion. Acestea reflectă configuraţia originală a panourilor, comună cu celelalte carcase. La V2, cel pe care îl construiesc au existat trei configurații ale spațiului lateral. Cel original cu rezervoarele de carburant mai mici este specific motorului MB509 pe benzină. Cea de-a doua configurație este specifică motorului MB509 pe motorină. Compartimentul din dreapta (privind din spate spre față ) rămâne neschimbat, în timp ce spațiul din stânga este micșorat cu o treime. În spațiul eliberat se montează un rezervor cu capacitate sporită. A treia configurație, specifică motorului MB517 - ambele compartimente de răcire sunt aduse la aceiași dimensiune și se instalează rezervoare mărite. Asimetria se datorează faptului că în spatele postului de pilotaj se afla un filru de aer.
Last edited by Florin Moldovan on Sun Oct 16, 2016 6:38 pm, edited 3 times in total.
Re: PanzerKampfWagen MausSunt în posesia unui document scanat, aparţinând Serviciilor de Informaţii Franceze, datat 18/6/45 în care se precizeză că un Maus a fost fabricat la Stuttgart în octombrie 1944. Sunt menţionate şi celelalte două exemplare aflate la data aceea în testări la Bobblingen. Exemplarul respectiv a fost expediat la Berlin, la Muzeul Armatei. Acest document confirmă zvonurile în legătură cu un Maus care ar fi luptat la Berlin.
Last edited by Florin Moldovan on Sun Oct 16, 2016 12:45 pm, edited 1 time in total.
Who is onlineUsers browsing this forum: No registered users and 6 guests |
||