Sa continuam.
Prima lumina a fost data cu un amestec din prima culoare (english uniform+neutral grey) si Light grey 990. Pun o cantitate de 990 si o diluez 1/4-1/5, dupa care cu pensula cu care amestec (nu este pensula cu care lucrez pe figurina) iau doua incarcaturi din primul amestec ca sa aduc nuanta mai aproape de nuanta de pe figurina. Aplic pe figurina pe toata zona luminata. Si acolo unde vor fi luminile cele mai intense.
A doua lumina a fost data direct cu 990 light grey. O aplic o pe suprafata mai mica decat cea acoperita de prima lumina.
A treia lumina este un amestec de 990 light grey + 989 sky grey preparat la fel ca prima lumina dar aducand in amestec doua incarcaturi de pensula de 990 light grey. Aplic pe o zona si mai mica decat lumina a doua.
A patra lumina este data cu 989 sky grey direct numai pe muchii sau chiar puncte.
Iata cum arata figurina dupa acest tratament:
Cu toate ca am creat atatea nuante si am diluat bine amestecurile, tot am obtinut niste tranzitii destul de dure pt. gustul meu. Asa ca am apelat la vechiul tric: filtrul.
Am preparat un amestec din prima culoare (english uniform + neutral grey) in aceeasi proportie (2/3 english ubiform + 1/3 neutral grey), dar de data asta l-am diluat 1/4-1/5 si am aplicat peste tranzitii sa le "inmoi" putin. Pt. ca am ierdut putin din dianamica am aplicat din nou lumina a 4-a, doar in puncte si muchii.
Iata cum arata acum:
Va rog sa observati cum tranzitiile s-au inmuiat si incepe sa arate a ceva. Este clar ca mai trebuie sa aplic niste umbre mai adanci pt. a dinamiza cromatic camasa si totodata sa-i dau profunzime. Deci asta va fi urmatorul pas.
Toate pozele intermediare care le-am facut au iesit neclare. Imi pare rau. Daca aveti nelamuriri la ce am scris sau la ce vedeti intrebati-ma si va voi raspunde cu placere.