Cine s-ar fi gandit ca sparg ghiata pe noul tapir la sectiunea auto? Eu sigur nu. Dar e vorba de cascarabeta pe care am invatat eu sa conduc si pe care am detinut-o pana prin 2002.
Am inceput-o nu mai stiu cand, adica acum vreo 3-4 luni si am progresat, in stilul deja caracteristic, ca un fulger .
Chiar daca macheta este una dintre cele mai reusite din seria scoasa de DeAgostini, asta nu inseamna ca nu are multe scapari. Cea mai greu de surmontat este modul de montare a partilor transparente, in special parbrizul si luneta. E o macheta die-cast, gandita pentru clientii die-cast (adica geamurile au prelungiri din material transparent, care se prind in niste pini / piroane metalice de plafonul masinii - hidos).
In cazul meu, care abordez o macheta ca un avionist defect, a trebuit sa mesteresc destul de mult pentru a le aduce mai aproape de adevar in zonele de imbinare cu chederele de cauciuc.
La fel de mult am muncit la faruri si la stopuri, pentru ca pinii de turnare / fixare arata ca pixu', orice le-ai face. Asa ca s-au indepartat, slefuit, iar din folie de aluminiu (preducea plus bila de otel) s-au confectionat oglinzile farurilor si becurile. Pentru stopuri, e mai simplu - e nevoie doar de un suport din acelasi material si de vopsit garnitura de cauciuc si lampa de marsarier.
La bord, i-am adaugat ceasurile (resturi de decal crosetate) si becurile (vopsite). Tot la interior, parasolarele si plafoniera. In rest, vopsele, lacuri, wash-uri, etc.
Pozele le-am facut si cu blitz-ul, si fara, pentru a se vedea detaliile.
Acuma sunt la vopsit, polishat, ceruit, vopsit detalii. Sa speram ca iese ceva de care sa fiu relativ multumit pana la urma.