Peretele stâng
1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"Peretele stâng
1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"Simultan cu lucrul la coastele fuselajului vizibile prin piesele transparente, rezervorul de 85 galoane a fost detaliat . Inițial era perfect neted, lipsit de orice detaliu, cu un aspect nu foarte natural. După tratamentul suprafeței, pigmenți negru, gri și alb au fost folosiți pentru a reda aspectul de cauciuc îmbătrânit.
1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"Rezervorul de 85 galoane, aspectul final. Panoul de placaj din spatele rezervorului a fost făcut din furnir de tei.
1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"Porțiunea de cabină din spatele pilotului este în principiu gata. În fața rezervorului era un panou de placaj de aceiași înălțime cu acesta, în timp ce între coaste erau blocuri din lemn de balsa. Acestea urmează să fie făcute din furnir de tei și balsa.
Conducta de preaplin mai trebuia rafinată puțin:
1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"Cadrul pe care era fixat scaunul în faza inițială, blindajul dorsal și punctele de fixare a cadrului în podea
1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"A fost adăugată o țeavă care sporea rigiditatea cadrului și împiedica centura de siguranță să se taie pe marginea scaunului
1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"Cadrul este gata
1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"Așa cum este acum, lucrul la cockpit reflectă un P-51 B-10NA cu o cupolă standard (din aceea cu rame). Aparatul care va fi replicat avea așa-zisa cupolă Malcolm. Deși se zice că ar fi de origine 100% englezească, cupola a fost proiectată la North American și fabricată în Anglia. Mecanismul de închidere/deschidere era diferit față de cupola standard,cu o manivelă și lanțuri de bicicletă. În timp ce am o idee generală în legătură cum arată pe partea dreaptă, nu am găsit documentație care să arate partea stângă. Din motiv de lipsă de documentație, munca la cockpit se suspendă temporar și continuă la fuselaj și aripi.
"Cizmulița" care îmbrăca bechia pentru a împiedica intrarea prafului în interiorul fuselajului a fost replicată din papier-mâché. Pentru acces cizmulița avea un fermoar în partea din față
1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"Radiatorul de ulei, văzut din față
și din spate
1:32 Revell P-51 B-10NA "Big Mac Junior"Tubulatura pentru aer către carburator a fost realizată din tăbliță litorafică. Radiatorul/intercooler-ul este deasemenea gata
Who is onlineUsers browsing this forum: No registered users and 0 guests |
||