Marhaba wrote:M-ai spart: prima data iti faci griji daca a fost sau nu flakul instalat pe blitz, apoi ii pui blitzului un bord de Vw.
.....
:GG
Să trecem la lucruri serioase:
Am blindat portierele, pe faţa internă am lipit komatex de 1mm desigur că am fost nevoit să rad manetuţele şi "mâneruţele". Din sârmă şi komatex am refăcut mânerele, evident că nici unul din ele nu acţionează coborârea geamului
. Cu un burghiu de 0,9 mm am "mitraliat" pentru a oferi oarece vizibilitate şoferului. Pentru şofer am să folosesc una din cele două figurine oferite de kit, la probe şoferul a fost încântat de noul scaun
. Orificiile în care trebuiau fixate picioarele banchetei au fost acoperite cu măciulii de bold.
Pe faţa internă a cabinei am fixat două mânere din sârmă (pe principiul : "DE CE ? De ce nu ?) şi apoi am fixat capacul pe cabină. Apoi am vopsit interiorul cabinei cu un gri deschis, pentru ca ulterior să revin cu o soluţie future + tuş maroniu.
Cu o nuanţă mai închisă de gri am trecut la vopsirea bordului, ulterior alte culori şi aceiaşi zeamă future & tuş maroniu. Fotografia nu mă avantajează dar jur că bordul arată mai serios
Am decis să decapitez roboţelul, uniforma a fost raşchetată şi apoi haşurată şi pentru cap am ales un rest răşinos. Tăietura ciudată a capului răşinos (că figurina nu avea gât vizibil) mă "obligă" să îl fac bărbos. În foto nu am insistat cu înfingerea pinului metalic deoarece existau şanse să nu-l mai pot scoate.
După fixarea bordului WV a urmat lovitura de [strike]diz[/strike]graţie... cu mari eforturi abia de încape scaunul :unsure:
Tot scenariul s-a dat peste cap.
Îmi doream cabina închisă ermetic (de aceea şi soluţia cu capacul de W.C. pe cabină care să ofere oarece vizibilitate la interior), cabină de o persoană şi bolidul în mers.
Dându-se peste cap (scenariul)trebuie să virez către cabină pentru doi, portieră deschisă şi şoferul în exterior sau în drum spre volan.
Am fost nevoit să repet faza cu vandalizarea, dubiţa WV a donat şi două scăunele. Prin apariţia scaunelor situaţia nu se schimbă foarte mult însă acestea stau mai bine în raport cu volanul. Astfel şoferul este retogradat la statutul de copilot şi scaunele WV au intrat la vopsitorie iar scaunul respins s-a reîntors la "Cutia cu maimuţe".
Pentru parbrizul frontal visam la o plasă metalică sau un grilaj însă cum munca nu îmi place am ales varianta simplă, ranforsarea sticlei cu plasă de ţânţari.
Pe baza pontului vândut de
Florin am riscat cu micuţul Oberlich. Plasa s-a lipit nesperat de bine aşa încât i-am tras şi o tuşă discretă de metalizat. După fixarea pe peretele, am trecut la parbriz.
Lucrurile au decurs bine până a fost vorba de fixare pe ramă, la acel moment situaţia s-a tensionat puţin dar am răzbit. Am un uşor regret că am reuşit să mozolesc geamul cu gator glue dar până mâine îmi trece (Este adevărat că Gator Glue se usucă transparent dar pe geam lasă oarece urme, comparativ cu future). În ambele cazuri am decis ca plasa să fie fixată pe interior aşa încât să nu risc ca aceasta să rămână prinsă pe soluţia de izolare pe care am să o folosesc (schotch sau patafix)în faza de vopsire.